Foutje!

Vandaag zou ik voor Amnesty International, waar ik wel vaker voor fotografeer, wat opnames maken in Amsterdam, het verzoek was om wat foto’s te maken van hun aanwezigheid en acties tijdens het  Bevrijdingsfestival.
Volgens dat verzoek, dat ik per mail ontvangen had, zou eea vanaf 12.00 uur plaats vinden op het Museumplein.
Waar ik normaal gesproken altijd de zaken even controleer met betrekking tot tijd en plaats, ging ik er dit keer van uit dat de info die ik gekregen had vanuit het regiokantoor Amsterdam correct was, óók omdat in het verleden dit festival altijd daar gehouden werd, en dus stond ik om rond 13.30 op het Museumplein……….  alwaar dus, op wat toeristen na die van het zonnetje genoten, helemaal niets gebeurde!  8-(

Tóch maar even wat plaatjes geschoten in het kader van bevrijdingsdag
Rood Wit en Blauw
Geef een reactie

