3x de bus gemist !!!!!!

Hoe dat zo??  Dat zal ik U vertellen !

Vandaag fotografeerde ik voor de 3de maal de Amsterdamse marathon vanuit het Olympisch Stadion.
Als geaccrediteerde fotograaf kun je gebruik maken van een busje waarmee de organisatie de fotografen langs het parcours rijdt, zodat men op diverse plekken tijdens de marathon kan fotograferen. Het is mij in 2 eerdere jaren gebeurd dat ik na de start zó opging in het maken van mooi beeld, dat ik dus prompt de tijd vergat en het busje miste. Ik had mij vandaag voorgenomen er vóór alles voor te zorgen op tijd klaar te staan bij de bus!! Echter,  de organisatie bleek mij verkeerd ingelicht te hebben met betrekking tot de locatie vanwaar het busje moest vertrekken.

Miste ik ‘m dus wéér

Dances with Shadows ??

De Amsterdamse burgemeester Eberhart van der Laan heeft zojuist de lopers “weggeschoten”
Geef een reactie

