Bu Dünyanin Yarisi Kadin

Om eerlijk te zijn kan ik dit niet exact vertalen, Google geeft als vertaling : ” De helft van de wereld Bi Vrouw “. Dit fotografeerde ik in 2012 in Istanbul op het Taksim plein, inmiddels berucht, op 8 maart, Internationale Vrouwendag. Of deze vrouwen vandaag de dag nog steeds zo kunnen demonstreren waag ik te betwijfelen.  Met hetzelfde Turkije dat vrije pers en meningsuiting onmogelijk maakt, wordt door onze EU onderhandeld over toetreding. Ben ik nu zo gek?  of begrijp ik zo langzamerhand helemaal niets meer van de hedendaagse Europolitiek ??

Internationale vrouwendag 2012  op het Taksim plein

Geef een reactie

