Nachtmerrie van een fotograaf

Sóms zit het méé, maar sóms zit het behoorlijk tégen !! Zoals vanochtend. Om 08.00 uur in de auto onderweg naar Urk, rij ik bij Almere de A6 op, en kijk na zo’n halve kilometer gereden te hebben naar links, om daar een schitterende witte plankwolk te ontwaren die over het Markermeer richting Flevoland drijft. Ik zit op de snelweg en kan er niet áf !!!  Een nachtmerrie !  In mijn hoofd zie ik visioenen van een schitterende wolk die ik zou kunnen fotograferen, afstekend tegen een bijna zwarte wolkenachtergrond,  maar…..  IK KAN ER NIET AF !!    Uiteindelijk kom ik bij de Ketelbrug en dáár kan ik er eindelijk af.  Maar ja……  toen was het mooiste er al van af.  Enne….  dit was géén nachtmerrie !!!

Plankwolk boven de Ketelbrug

2 thoughts on “Nachtmerrie van een fotograaf

  1. Haha,tja vet balen, moet er 1 komen voor in de bril. Uiteraard wel met n fujinon lens 🙂 Ik zat op m’n werk en had ‘m natuurlijk niet bij me…toen maar 1met m’n telefoon maar dat is dan behelpen ( Rotterdam 05.30 ). Uiteindelijk heb ik de XT1 met 16mm en 18-135 mm gekocht bij E-Infinity. Aanrader.

Geef een reactie

