Waaróm heb jij 2 camera’s ?

… vroeg ze, terwijl ze op het tafeltje af kwam lopen waar mijn vrouw en ik, tijdens een bezoekje aan de Pier van Scheveningen, even een versnapering zaten te eten. Nou….  legde ik haar  uit, ik maak érg veel foto’s en dan is het makkelijk als je 2 camera’s hebt. De uitleg werd geaccepteerd.  Wijzend op mijn vrouw vervolgde ze…  waarom zit zij bij jou aan het tafeltje ?  Jullie zijn zeker getróuwd ?  Ja zei ik, al héél lang.   …..Toen mocht ik een foto van haar maken, sámen met haar grote zus.  Een ontmoeting die nog héél lang zal blijven hangen !

ontmoeting op de Pier

Why do you have 2 camera’s ?, she asked while walking up to the table where my wife and i were having some snacks, while visiting the “pier van Scheveningen”  Well… ik explained to her, as i am making many pictures it is easier to have 2.  O, and then, pointing at my wife, why is she at the same table with you?  I suppose you are married ?  Yes, i said,  already for very many years. She was satisfied with the answer. Then she allowed me to take a picture of her, and her older sister.  A meeting which will stay in mind for a long time !

 

Geef een reactie

